WAKE UP

Okej, vet att jag sa att jag skulle blogga bra idag, men glömde att jag åker till Växjö efter skolan, shoppa lite små saker och växla pengarna. Så det sket sig.
Men vilket falll som helst, jag är vaken och ska nu klä på mig osv. Slänga upp håret i en tofs.  Borsta tänderna. Dö lite smått. Det vanliga.
Haha, nej men lovet är nuuuu slut, börjar med samhälle som vanliigt och sen rörligbild, inte så hemskt. Men nu ska jag leta efter kläder!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.