SJU & EN HALV TIMME KVAR

tills vi åker! Yeeey!
Haha, shoppat mer idag, gud vilken slösare jag varit idag! Ska färga håret nu, med lite tur så visar jag vad jag köpt sen. Men är ganska stressad, ska lägga in ny musik på både mobilen och MP3n, ladda kameran, packa (inget ligger i väskan än, iiih). Och testa alla kläder för att se vilket som ska med! Gud, hur ska jag hinna det på sju timmar? Hahah. Nej nu startar jag, ska försöka blogga mer senare, men LOVAR att ge ett äkta hejdå sen, det blir ju blogg pause i en vecka, haha.
En av dom rosa bh'arna jag köpte igår,om man ens kan räkna det som en bh. Haha.
IRL lyser den ännu mer, mums!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.