ROSA + PACKA

Yes, hemma nu. Varit i Växjö som sagt (efter skolan). Köpte ny bikini, shockrosa! Två nya bh'ar, shockrosa! Haha. Allt jag köpte var rosa, ska packa klart idag, imorgon två på natten åker vi, yesyesyesyes!! Längtar jag? JAAAA. Haha, men jag har ju aldrig var it utomlands, eller jo, Polen, Tyskland, Norge&Danmark, men ingat av det räknas. Norge, jag är norsk. Danmark, danskar.... Enda jag behöver säga! Polen, men 9an, sög så hårt att det inte ens får räknas. Tyskland, några timmar för att köpa alkohol. Haha.
Så detta blir min första riktiga utomlands resa.
Men nu ska jag gå till hemköp. Visar kanske vad jag köpt sen!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.