MOT GRAN CANARIA

Nu åker vi strax, ses om en vecka (om jag inte mobilbloggar från flygplatsen)!

HEJDÅÅÅ, och Madde visar upp mina fina solglasögon som inte får följa med!

FINT ATT MADDE HAR DUBBELT SÅ STOR VÄSKA, men jag har ändå lika mycket som henne!



Linnea

Om du vill - var med i tävlingen om en inbjudan till bloggsvar på min blogg!



Inte i syfte att tvinga dig att kolla min blogg, utan för att jag ville bli tipsad om dessa när jag själv ville ha en inbjudan!



Take care

2011-05-04 | 14:48:11 | http://bewareofyou.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.