ASGRYM STINA

Bloggat som fan hela veckan, fast ne. nej men var ju i Norge, är hemma nu, i lägenheten. Kom hit innan idag men när jag kom hem så kom min syster och hennes lilla Tobias (Madde kom typ fem minuter innan henne). Så fick vi lite saker, jippi! Och sen drog Emma&Tobias, så jag&Madde tittade på film och åt glass. Eller film och film... Hannah Montana sesong (stavas det så?) fyra. Haha, så mesigt att det är kul. Och inte för att vara nördig, men ja jag tycker att Hannah Montana är kul, så dålig humor.
Men nu har Madde med dratt så ska packa till Gran Canaria nu, åker på tisdag natt! Ihihihi. Så då kommer jag inte blogga på en hel vecka, men ska försöka blogga extra bra imorgon och på tisdag! Även lite mer idag. Okej?
Hoppas bara att man inte förlorar alla besökare nu ;)
cha, jag är upp&ner.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.