YOU ARE MY CANDYMAN

Slutade vid typ tjugo över ett, hade bara samhälle. Fast stannade liite till och snackade med en lärare, sen drog jag, Madde & David till marknaden. Inget kul där, köpte en munk sen drog vi typ. Och blablablablallalblablalbla hemma nu. Haha, intressant.
Senare runt sju kommer Madde hit och vi ska pilla med naglarna, som vanligt. Vi har köpt stanar nu, äntligen! Och imorse bröt jag en nagel. Höll på att , helt seriöst. Ska fixa den senare, men känns helt konstigt att ha en kort. Usch. Och tills Madde kommer ska jag ligga i sängen och typ.. Spela Spore! Har ju inte spelat på typ två veckor om inte mer. Det blir det nog. Och äta en klubba.


bbypeach<3

livet som barbie?

Tycker dock inte du är lik barbie

2011-03-25 | 18:09:14 | http://bbypeach.blogg.se/
Samira

Anmäl dig gärna till dagens blogg i fall det är något för dig! :) Fin blogg! Kram på dig!

2011-03-25 | 19:02:38 | http://samiraandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.