VILKET ÄR EGENTLIGEN BÄST?

Kom att tänka på en sak, vilket är egentligen bäst? Att kunna ligga i sängen & vara jättelat samtidigt som man dricker underbara Coca Cola Cherry eller är ute i solen och jobbar för pengar? Om man tänker efter så är det sista det bästa, veta att man har förtjänat dom där pengarna, men sen är jag ju världens lataste, så då är nog sängen bättre... Men jag skaaa ut nu! Bort till bää'na och fixa. Tjäna lite pengar, wooh.
Så nu får jag inte vara lat längre, bajs. Men jaaao.
HERE I COME BÄÄ'NAAA.

Ciao~

Bäää





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.