VÄRRE HUVUDVÄRK AV TITANIC?

Haha.
Okej, tittade inte på Dumma mig. Tittade på Titanic, jag fattar inte varför folk gråter av den? Och var? Så sorjlig är den inte. Fast okej, jag gråter aldrig till filmer, om det är en riktigt jävla läskig skräckfilm, då dör jag.
Kände mig lite smått bög, sitter och tittar på Titanic och bara lalalalala. Dricker cola cherry osv. Nej men min huvudvärk är fortfarande kvar, den vägrar att försvinna! Kuk med.
Ska gå och dricka tusen liter vatten, har ju inga huvudvärks tabletter kvar. Klart att dom ska vara slut när det är som värst! Jippi.

Ciao~

Dumma huvudvärk. Dööööö.


Sanna

Hej !

Allt bra ? Har du haft en bra helg ?



Just nu så har du möjlighet att vinna ett helt valfritt smycke från coola Hoof Store, visa bara vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till !

2011-03-07 | 22:20:55 | http://moonzanna.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.