VAR FAN ÄR VÅREN?!?!?!

Okej, jag vaknade och var jätteglad över att jag var pigg, bestämmer mig för att dra upp rullgardinerna (heter det ens så?) och släppa in ljuset.... OCH DET ÄR APMYCKET SNÖ UTE!?! Men va?! Igår var det ju soligt och fint, jag såg till och med folk som åt glass... Jävla äckel snö, nu tycker jag att våren kan komma och stanna.

"Jag tycker att vi byter väderansvarig med omedelbar verkan. Jag tycker nämnligen att en person i den positionen skall ha full koll på årstiderna och vilket väder som hör till vilket." Min gammla lärare ifrån högstadiet skrev det på facebook, håller med!

Nu ska jag börja fixa mig och packa... Snö helvete.


Fotograf Matilda Bäcker

Det är samma här. Igår barmark och strålande sol, idag värsta vinterlandskapet. Suck liksom!

2011-03-18 | 10:53:05 | http://matildabacker.blogg.se/
Sanne

Hej!

Kolla gärna in på min blgg :)

Den handlar om vad som händer och sker i mitt liv, men även om mitt intresse för fotografering och en försmak om mitt kärlek till Asien! :)

Har en hel de shoppingtips och annat skoj på min blogg så kolla in vett jag!

http://wronginalltherightways.blogg.se/

2011-03-18 | 13:19:32 | http://wronginalltherightways.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.