VAKEN

Lever halvt igen, har varit halvt vaken i lite mer än en timme, men har legat i sängen och varit aptrött. Funderar på att gå och äta, känner att jag är lite smått hungrig, men får se hur det blir med det, först ska jag nog plocka upp mina kläder som jag slängde på golvet igår kväll. Och ska titta på melodifestivals reprisen sen, haha. Nejdå, gillar ju inte alls Eric Saade... Haha.
Nej men nu ska jag rulla ut ur sängen!

Eric Saade – Popular
Eric Saade – Manboy
Eric Saade – Masquerade
Eric Saade – Sleepless
Eric Saade – Still Loving It
Danny Saucedo – In The Club

Malin - En musikblogg

Eric Saade är bra :)

2011-03-13 | 19:19:08 | http://mallemusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.