BÄÄ BÄÄ VITA LAMM

Internet! Dock det dåliga, men skitsamma! Asså, jag dog nästan inatt! Lovar, somnade runt halv två kanske. Och seen  senare när jag sov så kommer min bror och bara "EEYY, har du kuddar?" Jag flög upp! Han var liksom inte hemma när jag somnade. Och jag visste inte att han skulle komma. Och bara för det så drömmde jag om något cp, vaknade vid sju och var livrädd. cccccccp. Haha. Somnade sen om och vaknade igen när min pappa kom in och la internet på mitt rum, blev näääästan lika rädd. Jag är jätte lätt skrämd.

Om typ en timme kör pappsen och jag för att handla, woooh. Ska köpa indregenser (nej jag kan fan inte stava det!) till att göra cupcakes~ . Lilla pappsen fyller år nästa vecka och jag kan inte vara här då, så jag och min bror ska fira honom idag, haha. Och han älskar muffins. Så vi fick för oss att jag skulle göra cupcakes. Yeah.

Men ska gå upp ur sängen nu, försöka göra något vettigt. Kanske gå och skrömma min bror, inte gör att det skulle gå. Men ändå, nej jag ska göra något annat.

ÅÅÅÅH, juste. Vi har fått lamm. Såå jävla söta, eller vi hade tre innan, men nu har det kommit ett till, ett hel vitt. Åååh, ska gå och peta på det efter att vi har handlat, älskar lamm, haha :love:

Ciao~

Bella und Stina~





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.