HOWDY COWBOY

Home, dilmet klart reklamfilmen nu! Haha, fyfan vad kul vi har haft. Vi har säkert lekt med allt inne på Hemköp, kul. Nej men så värt det, även om vi skämde ut oss. Sen har jag & Madde varit barnvakter i typ en kvar, min syster kom till skolan för att få en lapp på skriven och allt, så vi att i bilen och lekte med Tobias. Och så gick en utanför och tittade på oss, haha. Skitkul. Och nu ska jag försöka skriva ett föredag till Svenskan. Det ska läsas upp imorgon... Jippi. Kommer aldrig klara det, har ingen aning om vad jag ska skriva om! Det är ju lätt att skriva det, men att komma på något är det svåraste. Helt klart, sen måste jag ta en kärleks bild till en av medielektionerna, eller två. Vet vad jag ska ha till den ena, men inte den andra. Sååå kul.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.