NAIL ART TIME

Home! Slutade tio i två, satt med Madde och väntade på David, han kom en halvtimme senare. Sen var jag så snäll jag jag väntade med Madde på banken för att hon skulle fixa lite. Sen gick vi till Mix, Kicks & parfym affären. Blev fyra nagellack och en Art liner rikare. Blir att fixa naglar nu! Redan börjat lite, om dom blir snygga kan jag visa dom sen. Haha, känns som att mina nagellack bara ökar och ökar, bra det! Nagellack kan man inte få för många av.
Samtidigt som jag fixar naglarna ska jag spela lite mer Spore, lovar, min Ponny är så jävla tuff. Kanske en klubba öppnas också... Det får jag se.


På översta bilderna är några av Maddes med och alla mina är inte där heller. Men ändå, nagellack~





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.