UP UP & AWAY

Vaken, fast inte så konstigt, som typ en till två timmar bara, fyyyfan. Är cp trött, men nu hoppar jag upp ur sängen, ska gå om cirka fem minuter, jippi. Verkligen, börjar dagen med svenska. Det är inte direkt en stor hitt. Men nä, nu måste jag snabba mig!

Eric Saade – Popular
Swingfly – Me and my Drum
Veronica Maggio – Jag kommer
Madcon – Freaky Like Me (feat. Ameerah)
Justin Bieber – Never Say Never
Justin Bieber – Baby
Dave Days – Olive You Feat. Kimmi Smiles
Dave Days – What Does It Take
Willow – 21st Century Girl

Ciao~

Haha.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.