TUMMEN UPP

Home! Fyfan vad det blåser ute, trodde nästan att jag skule blåsa iväg. Haha. Nej men det blåser verkligen jättemycket. Men det gör inte så mycket.. All snö är ju sågott som borta! Bara dom stoooora snöhöarna kvar, det måste man ju bara älska. Snart kommer våren och tar oss med storm.
Imorgon är det studiedag, wooh. Kan sova hur länge jag vill, gott. Tummen upp på det! (liknar en kille, hahahaha.)


Louise

Hej! :)

Josefine, som vann inbjudan till bloggsvar, mejlade mig och skrev att hon inte behöver bloggsvar. Därför kommer jag lotta ut inbjudan på nytt. Det avgörs senare idag. Du behöver inte svara på detta, du är automatiskt med. ;)

Kram!

2011-03-22 | 17:17:04 | http://louiseey.blogg.se/
Moony

sv: Tack ^-^ men din är faktiskt sötare :P

2011-03-22 | 18:21:45 | http://sskelanimals.blogg.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.