TRÖTT STINA

Som vanligt gick inget som tänkt, somnade & sov tills nu. Asså jag är trött hela tiden! Efterblivet men ja, funderar på att fortsätta sova faktiskt och vakna tidigare imorgon för att packa osv. Ska ju hem i helgen.
Och jag har blogat jättedåligt nu denna veckan, lovar att bättre mig. Nästa vecka ska jag inte sova bort hela dagarna, okej? Men just idag tänker jag, ska gå och tvätta bort min mascara och sen sova vidare. Och sen får jag se när jag vaknar. Så godnatt folket.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.