TRALALA, DETTA ÄR EN RUBRIK

Då är man vaken, sa att jag skulle upp tidigt, gick nästan. Min pappa väckte mig vid åtta, men nää. Jag sov vidare, och jag skulle ge vad som för att få sova mer. Jag är fan trött heeela tiden. Ska äta vitaminer nu bara för det. Kul. Men nu ska jag dammsuga hela nedervåningen av huset. Kul, men ja. Sen skulle jag hjälpa Freja med att snurra på något... Asså va? Men vad gör man inte för pengar? Haha.
Sen när det är gjort måste jag verkligen fixa naglarna, dom ser hemska ut! Så det är ett måste idag.
Men ja, jag tror Wille är störd, han slickade på mig fot, mysigt.

Camen la nyss av, skitkul.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.