TOE ART

Hahahaha, är hemma nu. Men sitter och målar tånaglarna nu, tog bort det gamla jag hade (rosa med guld mönster). Använder det nya baby rosa som jag köpte innan idag, gud vad snyggt det är! Ska dock inte ha dom så, ska snygga till dom med lite annat över, kommer bli awesome. Dock kommer jag inte visa det, inget fan av att visa mina fötter. ;)
Nej men kanske... Om dom blir riktigt kick ass snygga så visar jag dom, annars inte. Och jag råkade förstöra högra pekfinger naglen innan! Blev ganska sur, hade ju gjort dom så fina. Men jaja, bara att göra om den naglen, inget värre än så ju.
Ska måla klart tånaglarna och sen sova tror jag, har ju sovmorgon imorgon, till tolv. Men ska gå upp vid nio, ska tvätta lite innan skolan. Haha, duktig Stina! Så jag är tillbaka imorgon, godnatt.


HAHAHAHAHAHHA, en glad Stina!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.