THE AWESOME FACE

Slutade vid nästan två, härligt! Följde med Madde och hennes mamma till maxi sen, slapp gå hem som tur var, det började regna precis när jag skulle öppna dörren så jag han dock bli blöt. Men på Maxi så köpte både jag & Madde kakor, ååh. Mina favoriter (nästan).  Köpte en coca cola cherry med, mums! När jag kom hem så städade jag bordet helt, var helt fyllt emd skit där. Haha. Så nu har jag satt hit datorn, ska äta kaka, dricka cola cherry & spela spore. Det är livet det, haha. Nej men senare ska ajg tydligen städa hos någon, har fortfarande inte fattat helt, men jaja.

HAHAHA, mongo.
|
|
|
V


Awesome, ni kör vi på!


Elin

super fin o bra blogg! :D <3333

2011-03-11 | 17:43:15 | http://eeliinzz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.