SUPER STARKA SILVER STINA

Vaken, har super gärna sovit ganska länge till, somnade efter tre. Hade såna jävla problen med att somna, haha. Men jao, tillslut gick det. Och här sitter jag nu, pigg och trött om man kan såga så? Vaknade av migsjälv och kunde inte somna om, ändå är jag drött. Då är man väl pigg&trött? Haha.

Ska snart gå upp tror jag, fixa mat och sånt. Sen Fixa cupcakes~ Och efter det bära ner tuuusen lådor (som förra veckan) och tjäna lite extra pengar, har jag tur så kanske jag blir stark på köpet med! Det vore ju jackpott. Man borde väl bli stark av att bära tunga saker, för såna som tränar lyfter ju det, jag bär...  Jag kommer blir starkare än vad Pippi var! Yeha. Det vore ganska tufft. Någon kommer och bara "JAG SKA RÅNA DIG" och jag bara "Försök du!" sen kör jag lite POFF PAFF BOOOM och han ligger ner och jag bara "Mohahahahahah~" . Hahahahah, nej fyfan vad trög jag är ibland! Det vore nog bara lite läskigt. Men ändå!

Men jag är redan tuff, sitter och lyssnar på Electric Banana band – Zwampen. Skit tufft.

Ciao~

Langar gammal blond bild, fint......... Fast nee.


natalie

ah :)

2011-03-06 | 12:00:49 | http://qweath.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.