SPOTIFY

Chaaaaa. Nej. Men sitter på bussen till Markaryd nu (tidsinställt inlägg, fnizz) och lyssnar mest troligen på awesome musik. Och jag tycker att ALLA kan dela med sig av sina spotify listor. Vill hitta ny musik, lyssnar på det mesta. Wooh. Och för att vara lite snäll tänker jag ge er min asfina lista. Ganska meningslös, men funkar för alla humör, awesome!
hej jag är asnormal
Och den har ett jätte fint namn.
Sen har jag en till.... Som är FYYYYYYYYYYYYYYYYLLD med musik, över 4000 låter, fast kan slå vad om att asmånga av dom är det bubbelt av, men den har också ett fint namn; Katt åt fiskare, fick spö.
Nu har jag varit snäll, er tur att ge mig eran! :)

Ciao~





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.