SPORE

Pratat med Emma ganska länge nu, mys. Men ska spela Spore ett tag nu, fixade det i helgen. Det ville inte funka innan men nu såå! Har Cute & Creepy saken med nu, ohohoh. Skapa ännu sötare.... Saker? Haha. Nej men Spore är i princip enda spelet jag gillar att spela på datorn, eftersom att min dator inte klarar något annat, haha. Fail. Men askul, har inte spelat det på jättelänge! Nu ska jag börja nörda det, fast bara liite liite idag, ska sova sen. Så spelar kanske en halvtimme typ. Sen sängen. Så jag är tillbaka imorgon med massa nya onödiga saker!

Godnatt~

Ohohoh, spore~





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.