SPORE ÄR BÄST & JAG ÄR I SKOLAN

I'm in school! Vaknade halv åtta, gick mot Maddeplutt vid kvart i åtta. Och nu i skolan. Ganska tufft att jag vaknade i tid, med tanke på att jag slutade spela efter tolv, så fruktansvärt kul att spela! Har döpt min planet till Ponnyland och mina varelser heter Ponny. Haha, dom liknar köttätande mördar ponnysar! Assöta. Hel rosa med. Världens bästa spel, ni som inte har spelat det måste! Så värt det.
Nu har jag fotografisk bild, vi sitter och göra bilder med temat Lika&Olika. Ska ställa ut bilderna sen, riktigt bra att jag inte har en bild. Men sitter ändå och redigerar bilder, fast inte seriöst. Haha.
Idag ska jag&Madde ha musik uppvärmning på idrotten, inte alls kul. Men måste om man ska få betyg. Så det ska göras, sen ska vi få tidningarna med som vi har gjort, helt okej. Men nu ska jag försöka jobba.



Fin mulvard.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.