SOOOOL ♥

Lovar, apvarmt på mitt rum, solen lyser rakt på mig, dör så underbart! Satt ute i solen jätte länge innan, muums!

Okej, sen jag började skriva har det gått typ en halvtimme. Han skriva det där uppe sen börjar Erika skrika på mig, Wille hade sprungit iväg, både jag Henrik och Erika KUTAR ut. Han sprungit jäävla bra bit, så när vi väl hittar han så kommer han med sina Valp ögon och ser så trög ut, asså man kan inte bli arg på han, han är för söt! Men jävlar vad rädda vi blev! Tur att han bara hade tagit en runda till fåren, haha.

Men anyway, solen skiner som sagt, och jag älskar't! Blir nog till Carola senare, woooh. ♥ Ska snart börja baka med, Cupcakes~ Haha.
Men aa, ciao~

Skulle lägga upp en fin bild när jag pussade min älskade Coca cola Cherry, men camen dog.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.