SOLEN LYSER

Vaken, har varit det i ca 30 minuter. Varit och tvättat, eller kläderna ligger i tvätten, ska hämta dom om 50 minuter. Under den tiden ska jag duscha, blir att inte slöa då! Mina duschar brukar vara i en timme och då menar jag mina snabbduschar, älskar att duscha. Haha. Nej men jag hinner.
Solen lyser där ute! så skönt, jag måste ju gå ut för att gå till där man tvätter, det var ju ganska varmt när solen lös på mig, så skönt! Det är en riktig hiss för idag, absolut. Nej men nu ska jag hoppa i duschen.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.