SNÖ SNÖ SNÖ, DÖ

Haha, klämde nyss mina fingrar mellan bordet och elementet, dog ganska hårt! Gjorde ju ont, men ja. Jag lever ändå, otroligt nog. Ska gå och hämta nagellacks borttagningen nu, ska fixa naglarna lite. Kanske se på en film samtidigt. I vilket fall som helst så ska en klubba öppnas nu med!
Det är helt vitt ute, helvete! Tycker att det kan bli riktigt med vår nu!

Hahahaha, började skratta på första bilden bara för att jag skenade mer med ögonen innan!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.