SMILE AND THERE IS NOTHING YOU CAN'T OVERCOME

Nu hoppar jag mot Madde. eller inte nu, för nu skriver jag ju. Haha. Nej men om några minuter går jag typ (Fem minuter.........) Fnizz. Känner mig ganska kool idag, just so you know. Har nersläppt hår, awesome. Har inte haft det sen i lördags. Känns lite cp men jag överlever nog. Yeah. Känner mig askoolare också för att jag inte minns något som jag läste igår. Hej IG. Damn. Fnizz.

Asså jag har fått ryck, hittar inte högra sko! Ccccp. Måste leta nu. Så aa.
Vet inte om jag kan blogga mer ikväll, har ingen aning om internetet som vanligt. Och efter skolan hinner jag inte, hinner bara in i lägenheten ta mina saker och gå till bussen. Så om inget annat så är jag tillbaka imorgon (hoppas jag). Okej?

Ciao~

Nej, jag är nog inte normal.


marina

hur är det? :)

2011-03-04 | 12:13:50 | http://marinapalme.blogg.se/
Danielkl.com

Roliga bilder! ^^

2011-03-04 | 13:07:48 | http://danielkl.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.