SKOLA OCH ALLT DET DÄR

Aa. I skolan, verkligen askul, dööör så kul det är. Har mest troligen íngen lärare denna lektionen, tur det. Så blir att bara sitta ett tag. Närvaron tar dom iaf. Bajs med. Typ. Nu kom hon för att ta närvaron, jippi. Blir att sluta tidigare ändå, woooh.
Nej men ska inte vara dålig och sitta här, ska leka i photoshop nu, alltid kul. Ibland iaf. Kan ju hoppas på att det är det idag. Nu får man sluta, haha. Jackpott!
Ciao~

Oooldie, men aa.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.