SERIÖST, JAG KAN INTE VARA SERIÖS

Haha, asså jag kan fan inte vara seriös. Speciellt inte på bilder, det funkar inte så! Haha. Nej men om typ en timme är det melodifestivalen, ska sitta och dreggla över Eric Saade. Och han ska vinna. Annars blir jag putt. Och Swingfly kan få komma tvåa & Danny trea. Sen skiter jag i vilken, fast hon Sara Vagra kan komma sist. Men ohoho, sitter och lyssnar på Eric & Justin Bieber. Mums. Och nu är det inte länge kvar tills Justin Beiber Never say never, längtar!

Eric Saade – Popular
Danny Saucedo – In The Club
Swingfly – Me and my Drum

Fyfan, där ser man verkligen hur kort mitt hår är................ HUHUH.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.