SERIER MÅSTE HA BRA SLUT

Akej, jag pluggade inte, tittade klart på sista avsnittet av Dark angel. Hade bara 40 minuter kvar av det ju. Asså, jag vill persolnligen strypa den jävlen som fick för sig att dom skulle lägga ner serien. Vafan var det för jävla slut?! Dom hissade flaggan och tusentusentusen poliser väntade på dom, Max&Logan fick inte bort viruset. Sjukt besviken. Asså, man kan inte sluta en serie så, det funkar inte! Nää. Ge mig mer, nu. Hatar dåliga slut, specielt på serier, uuurk.
Men nu skaa jag plugga. Var för nyfiken på slutet av Dark angel innan, men nu blir det plugga. Jippi. Jag känner verkligen hur trött jag redan är, fnizz.
Ciao~




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.