SAME SAME BUT DIFFERENT

Aa. Varit hemma sen typ.... Tre! Asnice, har målat naglarna, lovar assnygga. Rosa, silver & guld. Mums! Haha. Är verkligen astrött. Känner hur mina ögon bara vill somna, så därför ska jag gå & ta en lååång&varm dusch! Mysigt! Sen efter det ska jag äta chokladpuffar. Och titta på lite dark angel.
Känner också att jag har världens finaste tröja på mig, fast ne. Fnizz.
Karpe Diem – Stjerner
Sandra Lyng Haugen – Hjemsøkt
Eric Saade – Popular
Orianthi – According To You
Ciao~


Aa, naglarna är snyggare irl. Men orkar inte använda systemisen nu.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.