SAFT SAFT JORDGUBBSSAFT

Buhu. Har läst mer i samhällsboken, fattar inte ett piss. Kommer faila så hårt imorgon, damn. Men jag har iaf försökt. Kan ju hoppas på att det räcker till ett G (sattsar bara på det endå ju...). Buuut, don't think so. Nu ska jag iaf starta en film & dricka saft. Efter det ska jag packa, ska ju till min pappa i helgen. Eller imorgon. Så, film&saft sen packa sen kanske plugga pytte lite sen sova. Låter ganska vettigt. Kör vi på.

Imorgon är det sovmorgon, tills tio över tolv. Underbart. Kan sova lääänge~ . Blir att gå upp vid elva typ för att sen gå till skolan runt halv tolv. Asnice. Och sen snaaabbt hem för att hinna med bussen osv. Blir helt okej.

What's Up – Rumours
What's Up – Walk In Walk Out
Veronica Maggio – Jag kommer
M.A.T.Z – Knuste speil, ft. Martine
Orianthi – According To You
Maroon 5 – This Love
Eric Saade – Popular
Poets – What Difference Does It Make
Eirik Gjendemsjø – Hello

Ciao~

Fint!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.