RÖRLIG BILD

Börjar om fem minuter, är så jävla trött att jag dör! Men huvudvärken är nästan borta, tur. Sitter och äter klubba, gott. Fnizz. På rörligbild ska man göra musikprogram till idrotten imorgon, jag och Madde hade glömt göra det, så ja.. Blir att fixa det nu. Nu kom läraren!
... Wooh.

Ciao~

HAHAHA, gammal bild.



Becca

trilla in och lämnar ett litet spår..

allt väl med dej idag?? :D

2011-03-09 | 13:59:02 | http://myranstankar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.