REN OCH FIN LÄGENHET

Nu har jag diskat allt, fy fan säger jag bara. Var tvungen att öppna ett av fönstrena helt, känner mig fruktanvärt duktig, hela lägenheten är ren nu, nästan. Och asmycket är tvättat med. Duktig Stina! Men mår ganska illa nu, skulle ju äta innan men bestämde mig för att städa före. Upptäckte nu att det var ett dåligt val. Så nu ska jag äta, chokladpuffar. Fattar inte hur jag orkar, det mättar ju egentligen inte alls bra, men jag lever på kanske en till två skålar chokladpuffar om dagen och ibland skolmaten. Egentligen borde jag må piss. Haha. Efterbliven är jag ju ibland. Men jajajajajaja. Fnizz. Nu ska jag äta och sen bara lägga mig och slappa, kanske se på en film eller något.

Aa, cam bilder, men ändå.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.