PRIVATE VALENTINE: BLONDE & DANGEROUS

Ännu en Jessica Simpson film, även denna var faktiskt bra.

Handling: När filmstjärnan Megan Valentine plötsligt blir pank råkar hon utför en bilolycka och beslutar sig för att gå med i armen. Hon upptäcker snabbt att det inte var alls som hon trodde att det skulle vara och förstör för alla.

♥♥♥ / 5


s a n d r a

verkar bra :) ska nog se den

2011-03-11 | 18:35:04 | http://ssandraf.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.