PLUGG PLUGG PLUGGA

Yeah! För ens gång skull ska jag helt seriöst plugga, har ju prov imorgon. Så nu har jag tagit fram boken & papperna. Känns faktiskt helt okej, är bara lite förvånad över att jag ska göra detta frivilligt. Tycker att alla ska vara jättestolta över mig, okej?
Och det var totalt meningslöst att gå till skolan idag ju, jag missade första lektionen, men det gör absolut inget vi hade ändå ingen lärare. Sen andra lektionen gjorde vi absolut inget! Satt och glodde bara. Idrotten, lyssnade om kost sen satt vi bara. Meningslöst? Jaaaaa.
Men nu ropar pluggandet. Weeo.
Ciao~

Samhälle. Tråkigaste som finns, nu kör vi!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.