NY DESIGN PÅ G

Börjat på designen nu, kan ju lungt säga att det kommer ta tid, för första gången i mitt liv ska jag lägga ner mer än 20 minuter på en design, woooh. Haha. Men nu orkar jag inte mer, ska sova. Ska upp&hoppa vid åtta imorgon, även om jag hade kunnat sova längre... Ska till skolan lite tidigare eftersom att jag och Madddeplutt måste fixa en sak innan vi drar och filmar. Så ja, ska sova nu. Ska somna med awesome musik, yeah.

What's Up – Rumours
Electric Banana band – Zwampen
Veronica Maggio – Jag kommer
M.A.T.Z – Knuste speil, ft. Martine
Madcon – Freaky Like Me (feat. Ameerah)
We The Kings – Check Yes Juliet
Orianthi – According To You
Karpe Diem – Stjerner
Eric Saade – Popular
Eric Saade – Manboy
Shaggy – Angel
Poets – It Only Takes One To Say Goodbye
Eirik Gjendemsjø – Hello
Smash Mouth – All Star

Kanske inte världens top musik att somna till egentligen, men trög som man är så kan man ju somna till vad som helst, fnizz.

Godnatt&ciao~

Linn

Skriv din lilla text här~

2011-03-07 | 00:07:32 |
Linn

Hallå där!

Får du mycket frågor på bloggen? Jag lottar ut 2 inbjudningar till Bloggsvar, en sajt som gör det enkelt för dina läsare att ställa frågor till dig. Intresserad? Kika in detta inlägget och var med i utlottningen! Lycka till!



http://linnkullander.blogg.se/2011/march/tavling-bloggsvar.html

2011-03-07 | 00:07:54 | http://linnkullander.blogg.se/
J U L I A O F S W E D E N

Tjah !

Fin blogg, hur mår du ? ;d

Kram.. ;dd

2011-03-07 | 15:04:03 | http://juliaofsweden.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.