NÄR LAMMEN KOMMER SÅ KOMMER SOLEN

ÅÅÅH! Pratade med min pappa nyss, vi har över 60 lamm nu! Ihihih, underbart! Ska ju hem i helgen, ååh, massa lamm. Haha, ja jag älskar lamm, så är så himla söta! Wonderbart. Haha. Och solen lyser som fan, helt underbart det med, vilken toppen dag det är idag. Och imorgon får jag pengar, mycket bra det med.
Just nu är högtalarna ikopplade och Eric Saade spelas, goodie goodie! Ska nog äta lite med, har inte ätit idag och börjar känna att jag är smått hungrig... Hmm. Hihi, men åh vilken bra dag det är idag. Blir så överdrivet glad av solen just nu, saknat det. Haha.
Så nu ska jag nog ta något och äta, fixa naglarna, se på film kanske. Haha. Är på bra humör, men för trött för att orka göra något ändå, haha. Ryck på mig!

eric ♥
Min arm liknar en köttbulle, men jag bryr mig inte, för jag är glaad.


mysan

fin blogg hur är de? :)

2011-03-15 | 16:32:22 | http://myedenvad.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.