MOT MENLÖSA

NU DRAR JAG. Fnizz, och vet inte varför men jag har en sån känsla av att jag inte kommer ha internet där.. Men vi får se, så om ni inte hör något frpn mig på hela helgen så vet ni varför, men ja. Nu drar jag, ciao~


Elina

Hej, nu har jag startat dagens blogg, så om du är intresserad så är det bara en sak som du behöver göra,

* Lämna så många kommentarer du vill (ju fler desto större chans är det att just du vinner)



Lycka till! Kram



Om du inte är intresserad så förlåt..

2011-03-18 | 17:55:40 | http://moreandmore.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.