mitt internet funkar inte just nu, har var...

dsc01482 (MMS)

mitt internet funkar inte just nu, har varit av i typ en timme. vet inte hur lång tid det tar tills det kommer tillbaka, ibland tar det en dag, ibland några timmar. så kommer inte blogga mer förens det är tillbaka (logistik ju.). men just nu städar jag, lägenheten är nästan helt ren! awesome. men nu ska jag fortsatta, tillbaka med massa skit när internet startat igen!



LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2011-03-12 | 11:31:58 | http://louisemonica.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.