LIMADE FAST MIG

Godmorgon!
Igår la jag mig efter tre. Kom hem runt två, lite i. Sen satte jag mig vid datorn, tänkte ju bara kolla om något kul hade hänt, men så var min ena bror inloggad. Så vi började snacka på Skype. Haha, jag har världens trögaste bror, jag lovar. Men han är allt bra han ändå. :)
Och igår blev det att jag och Madde drog till Torino där Saaby, Bea & Kiki redan var. Och vi drog till Simona (Kiki's syster), sen satt vi där heela kvällen tills lite i två. Helt okej! Mycket skratt och allt.
Iblnd är jag verkligen jättetuff, jag limade nyss fast mitt ena finger på O. Satt och lekte med limet lite, såg inte att jag hade fått lite på ena fingret så tryckte jag på O och så satt jag fast, HAHAHA. Jag tyckte att det var lite kul....
Men nu ska jag äta, gissa vad!


ellinor

fina naglar :)

2011-03-27 | 22:57:01 | http://ellinorfrodin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.