JUSTIN BIEBER: NEVER SAY NEVER

Ååh, satt med rysningar genom nästan hela filmen, älskar den!

Handling: I Justin Bieber: Never say Never, får vi följa den unga storstjärnan under hans utsålda My World-turné sommaren 2010. Förutom Bieber själv, medverkar även Miley Cyrus, Jaden Smith m.fl. Vi fårockså se intervjuer med fans och andra som följt fenomenet Justin Bieber från början av hans karriär, bl.a hans mentor, Usher. (kopierat från sf.se)
♥♥♥♥♥ / 5


Linnéa

Såg den med i Växjö igår.. Jag grät i slutet så pinsamt :( MEN HAN ÄR UNDERBARB<3 ÄLSKAR HAN 12345678987654 GÅNGER MERA NU!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.