JÄVLA KAMERA

Hemma, har håltimme i över två timmar (nästan tre). Så orkar inte sitta i skolan och glo. Tar ju ändå bara tjugo minuter max att gå, så nu sitter jag här. Och kameran strejkar, hade tatt några asroliga bilder (där jag liknar ett koiskmongo). SÅ VILL DEN INTE KOPLA SIG TILL DATORN, tack kamera, tack. Den brukar få såna ryck och skita i vad jag vill, trevlig kamera.
Men ska vara super nörd och titta på film så länge, är på väg att bli sjuk. Hes som en jävla kratta med, trevligt.

MONGO (hahahah :D)
|
|
V


Elin

fin blogg :)

2011-03-28 | 13:58:21 | http://elinpiippolainen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.