IF I WERE A BOY

Asså, haha. Seriöst, jag liknar en kille oftast, kul! Nä, men ändå.
Sitter och dricker te & kollar på melodifestivals reprisen, bara för att få se Eric igen. ;) Nej men har inget att göra, är fruktansvärt trött. Orkar inte göra något annat. Funderar på att spela lite spore, kanske göra om naglarna. Eh vafan, littar lite till sen får jag se vad jag gör, mest troligen något meningslöst. men ändå!

Wassuup dude?


Clara

sv: Tack :D. Detsamma. Har vi samma design ?.,..

2011-03-13 | 16:59:44 | http://chaneeeel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.