HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRLDEN

Förlåt för askass bloggning idag (igår), men ja. Typ vid lite innan åtta så ringde Madde och bara sa "gå ut!". Så då blev det bio igen, Hur många lingon finns det i världen. Har aldrig sätt en dåligare film. Alla i bio salongen satt och asgarva, jag skrattade inte en enda gång. Satt helt vettskrämd och bara glodde. Den var inte alls bra, se den inte. Usch.
Men nu ska jag sova, imorgon är det sovmorgon precis som varje fredag, järligt. Så godnatt alla!

Haha, älskade kaka!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.