HOLLYWOOD QUIZ

Har ju varit hemma i typ tre timmar, men kom typ hem, satte mig och kollade lite småsaker, sen kom Maddeplutt. Och vi började spela Buzz (köpte nyss igår, ohohoh). Hollywood Quiz, askul. Om filmer och allt, kan ju lungt säga att jag känner mig som världens film nörd. Kunde asmycket, fast mest tur på allt, men ändå. Världens nörd!
Ska börja på en ny design till bloggen ikväll, får se om jag gör klart den, tror inte det men ändå. Inte världens fan av den jag har nu, ska göra en lite snyggare, fnizz.

Men nu ska jag först hitta min mobil laddare och sen fixa lite, imorrgon är det sovmorgon, wooh!

Ciao~

Camen är fortfarande död, orkar inte kopla in kameran osv.  Emo bild.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.