GRATTIS FAR

HAHAHAAH, så jävla fint inlägg jag gjorde imorse. Jag sov, så ringer Madde och bar "UPP VI HÄMTAR DIG NU". Och jag fick typ kuta upp och fixa mig asuper duper snabbt! Lite stressande. Yeah. Men jag kom i tid till lektionen iaf, känner mig sjukt duktig, första tisdagen på länge som jag har varit såhär awesome. Men hungrig som fan. Har inte ätit mat sen i söndags morse. Bara ätit två cupcakes sen dess typ. Inte okej.

Och idag fyller världens bästa pappa år! GRATTIS FAR :love: . Ha det bääst! :)

Och nu har jag fotografisk bild, ganska chill. Yeaah. ska leka i photoshop nu!

Ciao~

Gammal bild från mitt DS.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.