GODNATT

Eller, ska inte sova nu, men ganska snart. Ska läsa lite först, fnizz. Nörd Stina. Men ska inte sova för länge imorgon, fira pappsen då. Så fixa mat innan tolv (vill egentilgen sova då, haha) och sen baaka. Wooh. kommer vara såå pig, yeah. Nej men tänker inte klaga. Blir inte så hemskt ju, får ju äta cupcakes! Wiih.

Så I'll be back tomorrow. Yeah, duktig jag är på engelska, hah. Men ja.

Eric Saade – Popular

Ciao~





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.