GODNATT VÄRLDEN

Har fan bara ett avsnitt kvar av Dark angel, jag dör! Helt seriöst, hur fan kunde dom bara göra två sesonger?! Är dom efterblivna eller bara låtsas dom. Ccccppp. Vill ha mer, mer, mer. Nää, jag är inte alls beroende, fnizz.
Men vilket fall som helst så är det bedtime för mig, upp i tid imorgon! Yeaaah, möta Madde med, så jag har inget val än att sova nu. Så godnatt!
Justin Bieber – Pray - Acoustic Version
Eric Saade – Still Loving It
Justin Bieber – That Should Be Me
Marina and The Diamonds – Seventeen
Eric Saade – It's Gonna Rain
Justin Bieber – That Should Be Me - Acoustic Version
Fronda – Jag stannar väl kvar (demo)
Plain White T S – A Lonely September
R. Kelly – I Believe I Can Fly - Radio Edit
Ciao~

Fin bild, fast ne.
Och om någon bryr sig så har jag druckit en liter saft idag, inte oblandad, men blandad. Fnizz.


Jasmine

Fin blogg :)

2011-03-03 | 03:26:01 | http://lekarn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.