FREDAG

Cha. Det är fredag idag. Det kom jag på precis känner mig super mega smart. Och varför är jag vaken nu? Har varit vaken i en timme. Jag kan ju sovai en timme till. Men näää. Jag ska tydligen vakna. Kul. Men då hinner jag iaf packa, glömde det igår. Tittade på film lite för länge, fnizz.

Så ska packa lite snabbt sen ta en varm skön dusch~ Yeah. Låter apbra, det kör vi på.  Sen tvinga i mig lite mjölk. Den går utvpå söndag och det är då jag kommer hem. Men det är typ bara ett glas kvar.... Huhu. Och min pappa är världens snällaste på sms. Jag skrev ett långt sms till honom och svaret var 'ok'. Kände mig lite dissad, haha. Nej men nu ska jag packa.

Mayday Parade – If You Can't Live Without Me, Why Aren't You Dead Yet?
We The Kings – Check Yes Juliet
Detail – SMH (Shakin My Head) - Edited Version
Orianthi – According To You
Newkid – Turbulens
Maroon 5 – This Love
Karpe Diem – Stjerner
Eric Saade – Popular
Poets – What Difference Does It Make
Eirik Gjendemsjø – Hello
Wiz Khalifa – Black And Yellow
Martin Solveig featuring Dragonette – Hello

Ciao~




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.